Followers

Sunday, September 8

Done..!!


Malam ku kesiangan....uikkcehh..!! hahhaaa...tajuk lagu Slam ney...hahaha..
adeyii..!!tadi untuk yang kali terakhir calling2x dengan dia...mia,syira,mimir nanab..eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... T_T mcam  mau tak mau bah dia bcakap suah ngan aku..
ndak tau lah mybe fedup suah kali dengn aku....yalah..ney  yang ke-9 kali suah ku minta putus...dengan dia..
tapi terima kasih jugak lah ....sebab  dia sudi sambut fond ku tu...
qu call pun ...sebab mau dia tukar pasword fb nya tu,tHen qu bagi tau dia yg aku maw tukar number...
T_T yaampun......kamu taw kah...eishhhhhhhHhH....TAK TAU LAH AKU...eeeeeeee....

ketika perbualan di rekodkan ..hahahhahaha...

telifond : tut..tut..tut..tut... (berbunyi..)
dye : Hello
aqu : Assalamualaikum (nada....perlahan,segan,takut pOn ada...)
dye :Waalaikummusalam
qu: di mana ney??
dye: dirumah

erghhhhhhhh.. (perasaan marah...sepatah di soal sepatah lah jugak dia jawab.....gerammnya aku..)
continue....

qu : Ooo..ap khabar sihat?? (enGgGGgnngg..bluer ...ney x tau maw cakap pa..)
dye :sihat alhamdulillah
qu : tak kerja kah ..??(bengap nyaa..hari ahad mana ada org kerja rika!!.. WuisHH .LOL)
dye :biasalah ahad cuti
qu :OooO..(SENYAP SEKETIKA...!! PerghHHHh...x tau mau ckp apa..)
dye : ko sihat?
qu :sihat
dye : huu..baguslah kalaw sihat
qu : ko sihat.. (ahahahhaaa..aDoIiiii...series aku lupa soalan ney suah ku tanya!! lol!! nyaaa...)
dye: sudah orang cakap sihat..
qu;ha?? OooOO.. (erggHhHHhh...malunya aku..!!nampak snagt bluer..!!)
dye : hahahahha..


 Senyapp.......!! tidak qu duga mengapa begini berakhirnya...lalala~~
oke sambung balek hhhee..

qu :apa kau buat??
dye :maen game
qu : Ooo..(menyampahh..!!)
dye :mana si ramlah? si Qhairah dan yang laen?
qu:jalan
dye : macam mana study?
qu ; Alhamdulillah oke..
dye ;apa sak di buat tu?
qu gosok baju sekolah
dye : ahad baru mau gosok?? huermm..
qu : yeaa..
dye : uermm... (menguap !! )
qu : dye??
dye : eaa
qu : minta maaf (lol..!! eishhhhHH...tapi tetap rasa bersalah ) 
dye : tak perlu mnta maaf..!!
qu : dye..tukar lah pasword fb mu
dye : ealahh nanti qu tukar
qu :dan satu lagi..aku maw tukar number
dye : kenapa?? (nada risau)
qu : eaaa...saja just aku maw bagi tau kau
dye : dari kau sak lah..(mengeluh..fedup..suah)
qu : ooke..(haaaaaaaaaaaaa.....sakitnya... (T_T) mia,,syira,nanb mimir)
dye :bosan bah tu lah maen game sak ney...

tut..tut..tut..tut..tut...

sekian...
tak sempat borak panjang...dah habis kredit...
syira,mia, mimiir and nanab....no more Couple....before i'm married...
enggg..hehhehe.. (Gatai )hahaa..
tapi..tapi..betullah...lepas nikah nanti baru IN lOVE
Because now i Fail in Love..!!
pergHhHh...! ayattt..!!huuuu..!!




No comments:

Post a Comment

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting