Followers

Saturday, September 7

~Malam Minggu~~

Haloo...memandangkan malam hujung minggu bru lah rika ada peluang untuk post entri malam nei..
besalah hidup seorang pelajar..sibuk dengan Belajar,Ecximent ,sukan..itu,ini...wahhh...bnyak nya aku mengeluh..!! Astagfirullahalazim..
dalam minggu ney...boleh tahan jugaklah..penatnya...>., uermm..haaa..ahad minggu lalu aku dengan budak kelas, pegi rumah cikgu (PN.Haniza) yang mengajar subjek BM... :) haaa.. kiteorang budak kelas di jemput datang lew beraya...huhuh.. tak gitu syira?? hehhee..mia..best bah..teringat aku time kita tu kan beraya..balik lewat malam..limpas depan kubur lagi..hahhahahaa..
ney ...lah....cerlihat..to...
kurang jelas kan??

soal makan beb..!! heehehee....tak payah ckap lah...kan?? hahaha...bagi aku lah...hehee
jamuan yang di sediakan...perghh...sungguh sedap...ngehHHNgehHH...btwy tHank cikgu... :*

maidah,ria,nia,fify,ecaq,and jabar

miaaa..sempat lagi kami...hehheee..


apabila...perut dah kenyang....Hati pun jadi senang....tHen aktiviti setrusnya...begambar lew...heehhee..

ecaq,aku....

T_T uermmm.......bukan aku mau aib kan sesiapa...tapi kadang sukar aku percaya apa yang dia sudah buat... mybe kalaw aku di teempat mu syira.... aku tak kuat...tapi aku tahu ada Allah...yang lagi maha mengetahui...sapa yang di piHak benar..syggg... T_T,aku tak berhak menilaimu....!! seHarusnya ko lebih tahu untuk menjaga perasaan org lain......untuk elakkkan perasaan mu kan disakiti kelak....!! syira my bestfreind..u also my freand...!! yeahh..!! dalam persahabatan ney...memang ada paHit manisnya...!! uikceHhH...!! HAHA..OKE--OKE..sERIES..!!
untuk syira...syanggg...aku Harap ap yang di buat dengn ko tu...banyakkan bersabar...let it be..!! berdoa..semoga Allah berikan petunnjuk dan di lembutkan hatinya...agar terungkai segalanya...yeaahhh..sygg... :) oke.. seminngu ney sibuk dengan subjek Pengajian Am...adui...!! pening aku bah fikir benda ney..apa pun ndak tahu..hu..!! problem..!! 
Tadi ada...Program Larian Patriotik 1 Malaysia...SEmua Sekolah di Daerah Tawau terlibat... tapi hanya yang terpilih sahaja wakil bagi setiap sekolah...
so..!! Smk Jalan Apas haya tingkatan 5A,6AS,6RS ,AG DAN 6RG seramai 70 orang pelajar lah agaknya..
nama jew larian Patriotik..tapi tak larinya pun..!! 
program ney bermula di Padang Bandar Tawau sehinggalah berarak ke Majlis Perbandaran Tawau (MPT)
bermula pukul 7.00a.m hingga pukul 11.55 am...

haa..bersama cikgu pengiring...setelah mendapat baju merah ney haa..!! semua sama...
jak Colour nya...baju one Malaysia..yeyeyyee...!! 
yg ke-50

menunggu acara berlansung..diluar padang Bandar Tawau


team SMK JALAN APAS....
nasriahh..Comey..kan mia..hehehe..


sofia...ngan nia



teamm SMK Jalan Apas
penattt...tunggu acara nie berlansung...lambat sangat... buat kami jadi lapar...nyummm..nyummm...

persatuan TaekWando...
comel ney mia..budaknyaa...



aku dan syira......hahahaa... yeahhh..!!


hahahahaha...araham dengan kuih muih nya..pagi pagi...makaseh arham..hahaha :P




aku dengn Fatma.. :)
okeee...sekian saja...galeri untuk minngu ney...hahaa... >.< 
agak nya..lambat tido lah malam ney..!! banyak benda yang maw di buat...Wassalam.. :)


























No comments:

Post a Comment

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting