Followers

Saturday, October 5

Hehehee...haaa..laen macam tajuk entri atas tu kan?? hahha...dulu takdalah rajin sangat tapi..tapi...kan...semenjak habis buat Pbs...tu dapat lah berehat jugak..uermm.. tolong akak buat kek, taw..!! yg bestnya tu Alhamdulillah lah...akhir-akhir ney banyak org birthay kan?? so..ada kemasukan lah sikit bagi akak ku..yang aku ney pula ...sambil menyelam minum air...perghh...ap benda ney..?? haha....sambil duduk rumah bantu akak buat kek....gitu..sebenarnya aku tak minat pon buat.buat kek..ney sebab aku tau makan sak...oOOppsS...!tapi betullah..lecehH..!! ah mau buat kek nei..adeyiii..!! tapi sekali try dapat buat...dengan siap lukis tempahan orang lagi tu...huhuhu..hahhahaa... >.< akak ida nak sangat kan aku lukis cartoon tu...na bukan rupa kartun sudah... cer tengok... ney... 

tempahan baru baru ney...
tau kah kartun apa tu?? lain jugak cita rasa org yang tempah ney kan?? hahhaa...egngggg,.. tapi comel..:)
ney ondwy

haaaa...tengok lah semngt kan kak ku buat..hahhaa... . >.<
sama dengan aka kathy....kalau buat kek...huhuhuh
hehehe..
aku dah siap lukis...akak aku warna dengan krim lew..

taraaaa...
hapir separuh siap



uermm....simple jew sebenarnya




laen macam jak kan?? hahhahaha.. >.< dah orang tu nak kartun 
cam ney...haaa..ikut jak lah... adeyiii...
hhahahahaa...
mia amcam?? hahhaa..



semalam pun ada lagi orang tempah kek...tapi tak sempat update
gambar nya...tapi yang kelmarin sedap...
full coklat...perghhHh..

hehhee..oke lah just story mory...kalaw ada kek terbaru akan rika kongsi..uhuhu...
wassalam... bye..bye..






No comments:

Post a Comment

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting