Followers

Wednesday, October 2

sejak akHir-akHir...

Warahmatullahi Wabaraqatu...sejak akhir-akhir ney....feel bad mood sak..sampai bagi efect dengan kawan di persekitaran..alaaaaaaaaaaaa..sory laH geng..mood sejak akhir-akhir ney..aku tak ok..!! ada sometHing yg buat aku..... high blood pressure...uikcehHh..tak dalah...Alhamdulillah masih boleh terkawal...lah jugak.

buat sahabat ku Nur Asyira dear... Miss u so much..!! aku tak berapa oke akhir-akhir ney kalau ada hal-hal yang pelik dan menyakit kan kau aku minta maaf ok.. sory sangat-sangat....for mia darling kami oke..usah risaulah...syir aku memang begini..klau dah ada masalah aku tak mau banyak cakap, sometime i wiil be alone... dan aku rasa itu labih tidak menyusahkan, T_T btwy tHank's for everytHing...dear... syira,mia,mimir nanab..aku sayang kamu semua...

and syira...aku tak pena pun ambil Hati Walau macam manaa kau rasa ada masalah antara kita..dear..
dan aku fikir kau  tak pena pun ada masalah dengn aku..cuma satu..!! satu  yg kau perlu tau... biasalah, emosi kan?? susah mau dikawal lagi-lagi kalau kita ada masalah...orng yg kita sayang pun boleh kita Herdik..dear...itulah AMARAH..~kemarahan~...eaalah...aku pun manusia yg lemah yg tak pena lari dari buat kesilapan..T_T AKu Harap Kau Faham..

tHen I hope...persahabatan kita kembali seceria dahulu, dan berkekalan hingga akhirnya Aamin..
T_T
mungkin kau rasa ada perubahan dalam diri ini eaaa...memang..!! T_T
of sadness,silence,alone and more to silence for a while.

AND DID NOT EVEN HAVE TO CHANGE TO BE SOMEONE ELSE,BUT SO BE YOURSELF
the first your are batter...
chop..cHop..mia...jagan salah paam eaa..kami Alhamdulillah oke..lah..don't Wory.. :)

Alhamdulillah...Hari ney trial BM tadi dah habis dapat jugalah jawab...syukur alhamdulillah...betul salah belakang kira...lah..huermm...esok paper SEJ lah pulak...entahlah..aku jawab apa yg termampu jak lah...
 oke oke...setakat itu sak dulu...

If learning can certainly answer...
untuk syira syg...GOOD LUCK oke.. :)
mia,mimir,nanab pray for we oke...yunkk...
Wassalam..


DESIRED SUSTAINABLE





No comments:

Post a Comment

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting