Followers

Monday, August 26

Apa Sebenarnya yang di Cari??

today...!!  :( sad day.. huu..!! feel tierd,seluruh badan sakit menyebabkan aku tak sekolah lagi..dah lah Hari ney ..ada free Suntikan SenserVic...awal-awal lagi cikgu Warnig...semua kena Hadir..tapi...ndak larat aku...sakit perut.. T_T lagi adOiiyy..!!
apa cerita lah situasi dalam kelas tadi tu eahh...?? Uermmmm....NoutHing eror..!! lalalalala...gerrrrrrrrr..!!
tak da idea bah mau tulis entri pa..!!
rasa sakit perut ku hermmm..tak da selera mau makan bah...sejak akhir-akhir ney banyak bah di fikir
some times i feel gote down !! sometimes sad..!! i dot'no what Happend...!!
kadang juga kerja sekolah yang cikgu bagi ney...terlalu berat..!! qu rasa... kadang aku fikir eanyaaaaa...!! Hanya satu alasan qu..sebab Malas dalam diri ku ney..! WeHhhh...apa neyyy..!! ergHhhhhh..!! (T_T)
KEJAYAAN..!! menjadi keinginan semua orangg!!..aku pun begitu..tapi....macam mana kita mahu tingkatkan KEYAKINAN..??dalam diri kita....?? macam mna?? (T_T)
aku pernaH dengar ney 'SESEORANG MESTI ADA MATLAMAT HIDUP'
OKEE...!! aku pun terfikir lah Matlamat dengan Cita-Cita tu sama kah?? uermmmmm...tapi Tak Sama..!! us We Know..!!

1)Firman Allah swt dalam surah Az-Zariyat ayat 56 bermaksud;

“Tidak Aku jadikan jin dan manusia melainkan untuk beribadah kepada-Ku”..

Ayat di atas telah mengajar kita matlamat kejadian manusia yang amat jelas iaitu tunduk dan patuh melaksanakan ibadah kepada Allah swt.

(~_~) sekarang aku di mana ney..weHhhHh..!! weack Up...!! Rika..!! 

Tunjukkan aku kawan
Simpang mana arah kejayaan
Timur, utara juga selatan
Atau arah matahari terbenam
"Bersama menyusuri jalan
Para rasul nabi junjungan
Menuju ke puncak gemilang terbilang
Iman di dada mengiring langkah" lallallalalalla~~ (T_T)

sendiri mau ingatlah kan...yaAllah mak..Hidupmu kau korbankan Biarpun dirimu telah terkorban Tak dapat ku balasi Akan semua ini Semoga Tuhan memberkati kehidupanmu mama... (T_T)
Dan aku, masih disini terus mendaki puncak tertinggi hidupku...Jumped into the monies
And never looked back Moved away from righteousness we want it all??And don't care if our fall
our always be wanna see the world our always wanna be the world..huermm.. (~_~) FaHam kah?? cuba FaHam kan lah eaaa?? maksudnya ney sangat tersirat.. :)..perGhhhHh..!! Luahan Hati...ku..yang entaHlah..di man aku sekarang..!! so bad..!! yaAllah.. (T_T)Who says, who says you’re not perfect?Who says you’re not worth it?as well as me, Write?

~Titian Kejayaan~

Mengejar kejayaan
Mengharung rintangan
Dengan iringan doa restu
Ayah serta ibu, ku menjejak ilmu

Sedetik yang berlalu
Impianku satu
Gemilang diri, peribadi
Dengan ikrar janji, kata ditepati

Kejayaan diimpikan
Usaha kita perlukan
Kejayaan hasrat kita

Kecemerlangan satu wawasan
Yakini diri tempuh cabaran
Bersama kita buktikan

Zaman berzaman teguh harapan
Semurni impi kita pastikan
Berjaya hingga akhirnya


i like tHe song..!! hehee...huu..!! pergH..panjanya aku membebel.. kan?? entaHlah..What wrong with me?? i dot no..!! 

                                                              Kenal Diri..!!

apa yang ku fikirkan?? ZzZzzZzZzZzZzZz.....Wallahualam..
kamu apa yang kamu inginkan? aku?? banyak... (~_~)

U,Me Our and anotHer peopple...
It's One Motivate or What?? aku pun tak tau..!! tapi yang pasti...bukan sekadar ingin meluahkan..!! apa yang aku rasa aku cuma ingin kongsi apa yang ada dalam benak Fikiran ku ney supaya Mia,syira,mimir, nanab dan kak Kathy..bagi sikit aku...apa orang kata Support..!! haaa..like tHat lah..!! adoOoii..!! qu pun tak apa jadi suah dngan aku ney...!! eggNngggGgg... (~_~)
yang tu haaaaaa...ku kereng...
oke..oke..dahla...merapuH entah papa kan?? let it be..!!








 

No comments:

Post a Comment

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting