Followers

Sunday, August 18

to NigHt...tomorow school..


Alhamdulillah..petang Blogger... :) hehhee..Happy sangat ney aku pon tak tau knpa..tapi alhamdulillah...cuti-punya cuti tak sedar 2 minggu dah berlalu tk di sedar bah...sok sekolah dah...semua dah siap,semua dah satel Cumaaa..Home Work jak ney..kali nei aku nekad tak buat apa-apa langsung..sebab..tersangatlah penantnya..cuba bayangkan kalaw buat..Home Work tu..membabi buta jak..tak taw apa yg di buat sama jak bohong kan..so tak payah buat.start raya sampai lah hari ney Alhamdulillah..tamu tak Habis-Habis datang..naaa ...penat boleh Tahan..so sory cikgu...kali ney betul-betul tak dapat siap kan..

ney foto galeri Sabtu 
ney..mama cehhhhhhWahhh....hehehehe

snap dlu....hahaa..menunggu Famely datang


haaa..yg ney....anak buah..aku..



haaaa..tengok stailo..tol..hahahaha



naaaaaa..samakan style kami..hahahah..

                                                                     
                                                 

                                                                  yehhhhyehhhyehhh..


                                                                         pic..yoyoyo..

that Story aboute Saturday

oke...oke..cerita si jantung Hati ney..pulak...adOoii...hahhaa...begaduH?? eh dok le..hahha Hatuiii..!! takdalah..kita setakat ney Alhamdulillah baek-baek saja..yeahhh..Rindu tu memang ada...always be miss him..yeaahh..!! eeennggg....matai lah jugakk.waduuu..jiwang nya aku..Hatuiii...!! ada 2Hari lepas lah aku kurang oke dengan dia..aku pon tak tau lah macam mana kitaorang boleh oke balek..tapi Alhamdulillah lah..
semalam ada jugak lah caling2x dengan dia ehhh....kami tak selalu calling2x ney..jarang...sebab masing-masing dengan Hal sendiri..lagi-lagi dia tahu aku...ney sekolah..dia sangat memahami aku..uermm..sebab tu lah aku Syangg dia...cehhhhh..eeeennnggg..!! tapi..tapi.. syira,mia,mimir ,nanab..aku betul syggggg dia...hahhaa...

uerrmmmmm...


oke..oke..oke..Fine..yeahhh...
i'm really Miss Him..
 uermm.... cerita tentang esok memandang  sekolah dah nampak gayanya berasap lah lagi Blogger ku ney..hahaha..nampak sangat..!! aku ney pemalas..yeaaa..eaaa...bukannya pemalas bh..buka sekolah jak ney banyak aktiviti...yang di buat..dah tu..sukan lagi.. :) uermm..lagipun cikgu dh bagi taw awal-awal hari tu..jadual kelas tambahan sangat padat.. :) takpalh...yeahh..ini satu Pengorbanan,tenaga, masa, InsyaALLAH..kan mia,syira,mimir,and nanab kita sama-sama berjaya...Aminkita ndak mengharap terlalu tinggi tapi..setelah apa yang kita usahakan.InsyaALLAH...AKAN DAPAT hASILNYA..KAN..KAN..KAN..TAK GITU..WEY??hehhehee...


hehhehe..
yeaaahHHh....DOA kan aku dengan syira yeah mia...hehhee
di permudahkan perlawanan Bola Tampar nanti Hari Selasa ney


okelah...itu sahaja untuk Entri buat kali ney..daaaaaaa...







2 comments:

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting