Followers

Saturday, August 10

hey Blogger how are u dear?? wahhhH..gediknyaa..!! hahahak..!! OppsS...!! SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI sebelumnyew yew..hahaha..puii..!! sleng ku ambOii..!! hahaha....macam mna hari raya korang? oke kah? aku...?? fuHhh..alhamdulillah lah..banyak tamu datang ziarah syukur lah...mengeluh ada jugak lah..penatkan cuci pinggan.hahaha...eishhh..first raya... aku tak pi solat raya sedih...sebab malam raya tak da tido..oOoo..!! sibuk dengan puding kelapa/dadi bang upi....untuk di jual pagi raya..huuuu..penattt..laH wey..!! pagi raya jak tu..orang pegi sembayang raya aku pula tido..sediHnya hidup..mao buat mcam mna..kepenatan..kan...negehhhngehh..pukul 9.00 pgi mcm tu pegi ziarah kubur arwah ayah,aka,abng, yang pagi time tuu...aku ngan famely lew...ahhaaha...kasut punyalah highill..hahahah....nak tengok erkkk?? taraaaaaaaaaaaa...

cantek kah?? heheheeeee...melentik joOo..kaki ku gunaa hahaha...


first time ney..!! haaa..kwan 2x amacam?? hahaha aku dan syira dah try beli kasut ceng gine kamu mcm mna??? hahahahahaha...
sampoii..bila kamu datang pegi rumah ney?? mia yalah di johor...nanab,mimir?? kmua bedua ney..ditunggu-tunggu...huermm..!! tak da datang pon esok hari raya ke-4 suah...bejalan lagi dengn mamber class..ayooOo...mesti best kan?? hhehee..InsyaALLAH...
aku ambil kesempatan sementara waktu tak da tamu ney...sempat lah jugak aku....update entri blog ney...huhuhuhu...
syira,mia,mimir,and nanab..hehehe...aku betul-betul ndak sanggka..!! si dia datang umah qu...enggggggg.. (~_~) heeeeeehhee...si syira tau tu... kmu nnti aku cer yeah...sabar...hehehe..
dia datang semalam ,,,rasa takut,Happy,gementar  pon ada.. huhuhu..hahahaa... gediknyaaa..eeeeeeeeeeeee...!!! apa pOn first meet aku dan dia di rUmah ku laek tu...aDoiiiiii..!! tak pna-pena dalam sejarah org buat ooo..!! hhaahahahahhaa...bukan main mesra laek dia dengn mama yeah..hahahaha..siap salam tangan mama  ambil berkat lagi....hahaha..!! kelmarin Raya ke-2 iaitu Hari yang tak kan pernah ku lupakan..uikcEhhhHh...hahahahaha..tertanya2x ?? sabar yeah ada masa kita berjumpa aku cer sama kamu..yeah..hahahhaaa...pokoknya..lucu bah...kau syiraaa..!! aku harap kau jgn heboh kan dengn budak kelas..DON'T say anytHing..!! awas kau..!! heheheeee...oke..oke..tutup cerita..yg sok Misteri ney.!! cerita tentang ray besalah..baju baru,kasut baru..jadi Hoby take pic..satu kebiasaan..jdi paam-paam lah yeah..hahahha.... oke meh tengok tHat's my Galery Foto Rayaa...~~~~~~~

it's my brotHer..with her Wife


taraaaaaa...
anak buah dengn aku weyii...


ramlah.kak su and ema(adik paling bongsu)



aku,mama,ramlah



sayaaaaaggg kak su..


huhuhu....



di pagi Raya pertama...raya ke dua will be Cotinue..oke.. cHau dulu...daaaaaaaaaaaaaaaaaa.....






3 comments:

  1. wah , c diaa . untung laaa .. uhuk uhukk :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahahaa.... mia...?? jgn lah begitu baHhh..!! eishhHh...segan deHh..!!

      Delete
  2. hahahaha , jgn nk sgan sgt la kannn ? :P

    ReplyDelete

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting