Followers

Thursday, August 15

apa semUa ney..!!


syira..mia..mimir..nanab.. T_T
betul kah..ap yg ku rasa ney..atau???? aku sak..yg sok sendiri ney...??
aduiii......haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... T_T
jelouse?? sedih?? haaa...semua ada...
macam ny...baahhh cerita nyaa...tadi aku buka fb nya...!! tHen ada lah qu terbaca ney Coment-Comentnya...erggghhhhh...sumpah..jelouse...ectully..qu memang taw..dia minat saHabat ku..tu lama sudah....uermm..macam cinta pandang pertamalah....TAPI....tak kan lah samai sekrang?? habis qu ney??
spa??
eeeeeeeee....... T_T tak kan lah bah qu dengan dia ada hubungan suah pun masih lagi dia menaruh Harapan dengan wanita iitu...... 
dah tu dalam diam-diam..lagi...terlalu banyak  rahsia yang qu tak tau...hermm..macam ney..buat qu tambah ndaaaaaaaakkkk yakin dengan dia weyyyii..!!
sedihnyaaaa..aku rasa.... (~_~)
ada bukti lagi...baH..










6 comments:

  1. alaa , kenapa ni rikaaa ??? ndak seberapa paham aku .. dia minat sahabatmu ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. miaaaaa...eaaaa...saHabat qu...budak sebelah kelas Fatma Lihda..nmnya one kelas nya jugak dulu...T_T sumpah qu jelouse

      Delete
  2. sahabatmu ? who's ? xkn si fatmah kot ? si FATMAH meh ? bear btul ,.. ala kw nie joe ,.. sbar jak la ,. jgn pkir bukn-ii ,. ini la namany ,. dugaan semasa brcinta , .. #SABAR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eaaa..syiraaaaaaaaa.. T_T..memang dari dulu..dia minat...first-first lagi kmi knal dia suah bagi taw..yang dia selalu usik-mengusik ngn si Fatama....haaaaaaaaaaaaa..... T_T syiraaaaaaa...tpi tak kan lah sampai sekarang...?? dia ckp dengan aku..itu cuma kisah dulu2x..tak pyah di ungkit..!! susah bah qu mau percaya diaa...walaupun dia bgi aku pasword fb nya segalak...erghhh..tetap ku ndak percaya dia mia...syira... T_T susah bah..

      Delete

 

Miss Rika Officially Blog.... (^_^) Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting